lördag 29 mars 2014

Martinas examenstårta

Det var längesedan jag uppdaterade bloggen nu. Mycket har kommit i vägen för bloggandet de senaste månaderna, men nu ska jag försöka att vara lite snabbare med att få ut mina tårtor. ;) Jag har många tårtor som ligger och väntar på att få komma ut i rampljuset, så håll utkik den närmsta tiden om ni är intresserade! :)

När min bästa vän Martina tog sin efterlängtade förskollärarexamen i början av året så hade jag fått i uppdrag av hennes syster att baka en tårta. Jag gjorde en något överdimensionerad Martina på toppen, uppiffad och snygg i håret som hon alltid är. Där sitter hon på en lekmatta bland färgglada leksaker och väntar in sina busiga ungar på förskolan. ;)


Tårtan är fylld med chokladmousse och glasscreme, täckt och dekorerad med sockerpasta. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar